Obsługa odbiorców ciepła
Informujemy, że PGE Energia Ciepła S.A. Oddział w Szczecinie od dnia 1 Lipca 2021 r. zapewnia odbiorcom końcowym możliwość dostępu do elektronicznej formy informacji w zakresie rozliczeń i wystawionych mu faktur. Dla celów realizacji dostępu do informacji w formie elektronicznej prosimy korzystać z adresu e-mail Dostawcy wskazanego w umowach kompleksowych na dostawę ciepła, tj.: cieplo.gryfino.ecszczecin@gkpge.pl
Informacje będą udzielane na zapytanie Odbiorców kierowane na wskazany wyżej adres e-mail z adresów poczty elektronicznej ujawnionych w treści wiążących strony umów.
W przypadku konieczności uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży pod numerem telefonu: +48 91 822 44 44
Obsługa odbiorców ciepła świadczy usługi w zakresie:
- zawierania umów kompleksowych na dostawę ciepła i ich aktualizacja,
- rozliczania należności za dostawy ciepła,
- wystawiania faktur,
- przyjmowania i realizacji reklamacji zgłaszanych przez Odbiorców,
- przyjmowania wniosków o rozpoczęcie i zakończenie sezonu grzewczego.
Informację uzyskają Państwo w Dziale Sprzedaży osobiście, telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej w godzinach:
Poniedziałek – Piątek 7:30 – 14:00
Kontakt telefoniczny: 91 822 44 44
Adres e-mail: cieplo.gryfino.ecszczecin@gkpge.pl
Pogotowie ciepłownicze : 993 (24h/dobę)
Adres e-mail: dyspozytor.sieci.cieplowniczej.ecszczecin@gkpge.pl
Pogotowie ciepłownicze odbiera zgłoszenia dotyczące awarii sieci ciepłowniczej lub zakłóceń w dostawie ciepła i ciepłej wody użytkowej, udziela informacji o stanie sieci i trwających aktualnie naprawach.
Adres korespondencyjny:
PGE Energia Ciepła S.A.
Oddział w Szczecinie
ul. Gdańska 34a
70-661 Szczecin
Kontakt z pracownikami Działu Sprzedaży:
PGE Energia Ciepła S.A.
Oddział w Szczecinie
Nowe Czarnowo 76 (przed budynkiem Przychodni MegaMed)
74-105 Nowe Czarnowo