Obsługa odbiorców ciepła

Obsługa odbiorców ciepła świadczy usługi w zakresie:

- zawierania umów kompleksowych na dostawę ciepła i ich aktualizacja,

- rozliczania należności za dostawy ciepła,

- wystawiania faktur,

- przyjmowania i realizacji reklamacji zgłaszanych przez Odbiorców,

- przyjmowania wniosków o rozpoczęcie i zakończenie sezonu grzewczego.

 

Informację uzyskają Państwo w Dziale Sprzedaży osobiście, telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej w godzinach:

Poniedziałek – Piątek 7:30 – 14:00

Kontakt telefoniczny:  91 822 44 44

Adres e-mail:  cieplo.gryfino.ecszczecin@gkpge.pl

 

Pogotowie ciepłownicze : 993 (24h/dobę)

Adres e-mail:  dyspozytor.sieci.cieplowniczej.ecszczecin@gkpge.pl

Pogotowie ciepłownicze odbiera zgłoszenia dotyczące awarii sieci ciepłowniczej lub zakłóceń w dostawie ciepła i ciepłej wody użytkowej, udziela informacji o stanie sieci i trwających aktualnie naprawach.

 

Adres korespondencyjny:

PGE Energia Ciepła S.A.

Oddział w Szczecinie

ul. Gdańska 34a

70-661 Szczecin

 

Kontakt z pracownikami Działu Sprzedaży:

PGE Energia Ciepła S.A.

Oddział w Szczecinie

Nowe Czarnowo 76 (przed budynkiem Przychodni MegaMed)

74-105 Nowe Czarnowo