Jeśli jesteście Państwo klientem PGE Energia Ciepła S.A. zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. W przypadku problemów technicznych prosimy o kontakt z Pogotowiem Energetycznym. Dla Państwa wygody poniżej wyszczególniliśmy konkretne przypadki, w których powinni Państwo kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, Pogotowiem Energetycznym lub logować się do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta eBOK.

  • Zgłosić awarię licznika lub innych urządzeń instalacji energetycznej
  • Zgłosić przerwy w dostawie energii elektrycznej
  • Zgłosić uszkodzenia mechaniczne tworzące nieprawidłowości w pracy sieci, spowodowane przez warunki atmosferyczne (np. przerwany przewód, uszkodzony słup energetyczny), bądź działanie człowieka (kradzież przewodów, uszkodzenia przy prowadzeniu prac budowlanych)

Pogotowie Energetyczne
7 dni w tygodniu przez 24h
Telefon: 991

  • Uzyskać informację o cenach, promocjach, produktach i usługach oferowanych przez PGE EC
  • Zmienić swoją grupę taryfową
  • Zmienić zadeklarowany wolumen zużycia energii elektrycznej
  • Zmienić dane widniejące na umowie, bądź dokonać cesji
  • Gdy znalazłeś błąd na fakturze
  • Uzyskać informację na temat salda oraz terminów płatności faktur

Centrum Obsługi Klienta PGE EC

Pon–pt: 7.00–18.00

Telefon: 12 620 98 98

  • Uzyskać informacje na temat salda, terminów płatności i fakturach,
  • Zgłosić chęć przedłużenia umowy,
  • Sprawdzić dodatkowe informacje

eBOK

7 dni w tygodniu przez 24h

Link: ebok.pgeenergiaciepla.pl

Duże przedsiębiorstwa

Jeśli jesteście Państwo klientem PGE Energia Ciepła S.A. i chcielibyście zadać nam pytanie, prosimy o kontakt pod adresem mailowym: biznes.pgeec@gkpge.pl, a nasz doradca skontaktuje się z Państwem.

pgeenergiaciepla_site