Uważaj na fałszywe e-maile wzywające do zapłaty!

Do pracowników PGE Energia Ciepła docierają sygnały od osób, które otrzymują fałszywe wiadomości e-mail wzywające do uregulowania rzekomych zaległych należności.

Wiadomości przesyłane są z adresu biuro@pge.pl. Nadawca, podpisujący się jako Michał Sajewicz, informuje o rzekomo błędnym wyliczeniu wcześniejszej faktury i wzywa do uregulowania wskazanej różnicy. Zgłoszenia dotyczące fałszywych maili Spółka odnotowuje w całej Polsce.

Zwracamy się do naszych Klientów i Pracowników o zachowanie szczególnej uwagi oraz przekazanie ostrzeżenia Państwa rodzinom i znajomym. Prosimy również o niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.

Jeśli jesteście Państwo klientem PGE Energia Ciepła S.A. zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. W przypadku problemów technicznych prosimy o kontakt z Pogotowiem Energetycznym. Dla Państwa wygody poniżej wyszczególniliśmy konkretne przypadki, w których powinni Państwo kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, Pogotowiem Energetycznym lub logować się do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta eBOK.

  • Zgłosić awarię licznika lub innych urządzeń instalacji energetycznej
  • Zgłosić przerwy w dostawie energii elektrycznej
  • Zgłosić uszkodzenia mechaniczne tworzące nieprawidłowości w pracy sieci, spowodowane przez warunki atmosferyczne (np. przerwany przewód, uszkodzony słup energetyczny), bądź działanie człowieka (kradzież przewodów, uszkodzenia przy prowadzeniu prac budowlanych)

Pogotowie Energetyczne
7 dni w tygodniu przez 24h
Telefon: 991

  • Uzyskać informację o cenach, promocjach, produktach i usługach oferowanych przez PGE EC
  • Zmienić swoją grupę taryfową
  • Zmienić zadeklarowany wolumen zużycia energii elektrycznej
  • Zmienić dane widniejące na umowie, bądź dokonać cesji
  • Gdy znalazłeś błąd na fakturze
  • Uzyskać informację na temat salda oraz terminów płatności faktur

Centrum Obsługi Klienta PGE EC

Pon–pt: 7.00–18.00

Telefon: 12 620 98 98

Informujemy, że w dniach 19 i 30 kwietnia oraz 2 maja 2019 roku Centrum Obsługi Klienta działa do godziny 15.00. W dniach 22 kwietnia oraz 1 i 3 maja 2019 roku COK jest nieczynne.

  • Uzyskać informacje na temat salda, terminów płatności i fakturach,
  • Zgłosić chęć przedłużenia umowy,
  • Sprawdzić dodatkowe informacje

eBOK

7 dni w tygodniu przez 24h

Link: ebok.pgeenergiaciepla.pl

Duże przedsiębiorstwa

Jeśli jesteście Państwo klientem PGE Energia Ciepła S.A. i chcielibyście zadać nam pytanie, prosimy o kontakt pod adresem mailowym: biznes.pgeec@gkpge.pl, a nasz doradca skontaktuje się z Państwem.

Informacja o fakturach

W związku z realizacją ustawy z dnia 28 grudnia 2018 r. o zmianie ustawy o podatku akcyzowym oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2018 poz. 2538) wraz z późniejszymi zmianami, uprzejmie informujemy, że w PGE Energia Ciepła S.A. dostosowywane są systemy  informatyczne i bilingowych do nowych przepisów prawnych.

W związku z powyższym faktury sprzedaży energii elektrycznej za okres począwszy od stycznia 2019 r. zostaną wysłane do Państwa w późniejszym terminie.

Przepraszamy za powstałą  sytuację i prosimy Państwa o cierpliwość. Faktury zostaną wysłane do Państwa tak szybko jak będzie to możliwe.

Nowe przepisy zmierzają do utrzymania w 2019 roku cen nie wyższych niż stosowane w dniu 30 czerwca 2018 roku, między innymi poprzez obniżenie stawki akcyzy.

Szczegółowe przepisy wykonawcze do ustawy zostaną określone rozporządzeniem Ministra Energii.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy Państwa o kontakt z Centrum Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 12 620 98 98 lub adresem e-mail: kontakt.pgeec@gkpge.pl.

pgeenergiaciepla_site